Læs hvordan skjorter med logo kan bruges strategisk

marts 25, 2022 by Ingen kommentarer

Der ligger i vores tøj en stor signalværdi, så det er ikke helt ligegyldigt, hvordan man klæder sig. Tøj kan vise status og tilhørsforhold. Derfor kan I også bruge det strategisk. Undseende er noget af det første, vi bedømmer et andet menneske ud fra. Vi aflæser en helt masse ud fra tøjet. Der ligger en masse kultur i vores måde at klæde os på og derfor er det også en god idé at være opmærksom på, hvad man udstråler med sin påklædning.

Logo præsenteret med stil

Der kan være mange gode grunde til, at man vælger at have uniformer på en arbejdsplads. En af grundene er, at man med uniformer hurtigt og nemt kan genkende jeres medarbejdere. Det kan være en stor fordel, hvis man er på messer og har brug for at kunne se, hvem der står ved jeres stand, så nye, mulige kunder ved, hvem de skal snakke med. Men fordi man har uniformer behøver man ikke at gå på kompromis med det æstetiske udtryk. En fin løsning kunne være at vælge skjorter med logo. Her bevarer man det professionelle udtryk, samtidig med man let kan kende dine medarbejdere fra andre. Skjorten er en klassisk beklædningsdel, som viser professionalisme og seriøsitet. I vælger selv, om skjorterne skal være med lange eller korte ærmer, om alle skal have samme farve skjorte eller om der skal være plads til et individuelt udtryk.

Gør virksomheden genkendelig

Skjorterne kan bruges i forskellige situationer. Det kan være til messen, hvor I gerne vil skille jer ud, så kunderne hurtigt kan genkende jer. Det kan også være til en konference, hvor du gerne vil vise, hvem du er repræsentant for. Eller hvorfor ikke bruge uniformerne i jeres reception, hvor der bliver taget imod gæster og kunder. Tøjet kan bruges som en del af jeres visuelle identitet og på den måde understrege, hvad I står for og hvad man kan forvente af jer. Brug derfor gerne firmatøj som et strategisk kommunikationsværktøj til at fortælle, hvem I er.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *