En dygtig Adwordsekspert kan hurtigt tjene sin løn ind i sparede kroner på Google-annoncering

En dygtig Adwordsekspert kan hurtigt tjene sin løn ind i sparede kroner på Google-annoncering

Det er efterhånden blevet utroligt populært at bruge Google Adwords. For mange iværksættere, som eksempel kører en onlinebutik, så kan denne type annoncering være meget indbringende.

Google Adwords er Googles helt eget annonceringsprogram. Det virker med en såkaldt pay-per-click eller PPC-metode, hvor du betaler for hvert klik du får på din annonce.

Adwords virker igennem Googles søgenetværk eller deres displaynetværk. Søgenetværket kender du allerede – annoncer på dette kommer frem, når du søger på en bestemt frase. Displaynetværket er dog i stedet reklamer, ofte i form af bannere, som du sætter på hjemmesider, som du tror dine kunder vil besøge.

Simpelt kan det lyde – men hvad er det lige en ekspert kan hjælpe med her?

Få sikret hurtig omstilling og forståelse

Annoncering er slet ikke så statisk som det plejede at være. Med internettet, så er det lettere end nogensinde før at få sine reklamer ud – men det gør også, at Google hele tiden raffinerer deres egen teknologi.

Netop derfor kommer der hele tiden nye smarte funktioner til, de ændrer hele tiden på kriterier og er hele tiden ude efter nye grupper.

Med dette i baghovedet, så kan en Adwordsekspert være en givtig investering. De vil netop være trænet i, hvordan selve servicen hænger sammen, og dermed kan de hurtigt se, hvilke trends opstår, og let sætte sig ind i, hvordan ændringer fra Googles side påvirker annonceringerne!

Det sparer dig faktisk penge

Google Adwords er smart, og det kan være let selv at sætte en kampagne op. Men som en kampagne vokser, og din virksomhed viser, hvor meget den kan, så kommer tiden til at vokse sig større.

Netop dette kommer til at tage din tid – tid, som du kunne have brugt på at sælge idéer og udvikle produkter.

Tiden, som skal bruges på disse kampagner, er nemlig ikke til at ignorere. Det tager simpelthen bare tid og erfaring at komme til hurtigt og effektivt at analysere kampagnerne og forstå, hvad det er, som man kan ændre. Med en Adwordsekspert, så kommer du selvfølgelig til at betale, men chancerne er, at du faktisk sparer i sidste ende.

Kan man sætte en pris på en god balance mellem arbejde og fritid?

Det er ikke alle iværksættere, som er de helt store teknologinørder. Netop derfor kan det at lære sig selv Adwords og samtidig bruge det effektivt være lidt af en kamp, som tager tid.

Adwordseksperten har her den mængde erfaring, som skal til, for at du kan bruge tiden på at iværksætte. Så skal du altså ikke tænke over, om det hele begynder at tage for meget tid derhjemme fra.

For at have fritiden til også bare at slappe af med kæresten eller måske sove længe eller tage en ekstra fridag, det er faktisk rigtigt rart. Hvis du ikke bare skal iværksætte, men også skal blive en haj til Adwords, så er der ikke meget af denne frihed. Med en Adwordsekspert, så kommer den til gengæld meget lettere!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *